2013. január 21., hétfő

IHSW: Népi mintakendő SAL/Hungarian folk motif sampler SAL

   
Szilvesztekor kezdtem el hímezni a népi mintakendőt, az idén javarészt ezt bökögettem. A hímzős hétvégén is ez volt a terítéken.

I started to stich this Hungarian folk motif sampler on New Years Eve, this year I have worked mostly on it. I continued it even on the IHSW.

Előtte:

Before:


Utána:

After:

A minta itt érhető el. A vásznat (perlicskát) Rozytól kaptam! A fonalak ebből a párnából maradtak meg.

The pattern can you check out here. I got the linen from Rozy! The flosses are rests from this cushion cover.



A többiek munkáit itt nézhetitek meg.

The links to the other stichers are here.


Szép hetet!

Have a nice week!

Fidike

13 megjegyzés:

  1. It is a great progress on ISHW. Colours are so lovely too!
    Wish you a wonderful week.
    Hugs

    VálaszTörlés
  2. Jobban állsz vele, mint én, nálam ez most "elfekvőben" van.
    Milyen a perlicskára hímezni? Én nagyon szeretem, csak mostanában a szemem nem fogad szót :-)
    Szép színeket választottál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szeretek rá hímezni. Kiváncsi vagyok a tiédre is!

      Törlés
  3. Hello

    I found you through IHSW.
    Your stitching looks wonderful!
    Thank you for the link.

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki! Megnéztem a mintát, hát, egy darabig még bökögetheted... :) Kitartást hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg az. Mostanában valamiért a nagy minták tetszenek leginkább...

      Törlés
  5. Szép nagy mintakendő lesz !
    Szép hetet !

    VálaszTörlés
  6. Thanks for visiting my blog! I love your folk art piece. I have a red-and-blue folk art piece which unfortunately has been a UFO for quite some time, probably because it's over one! Great progress on your beautiful WIP!

    VálaszTörlés
  7. Hűűűű! Érdekes és megragadó a hangulata.

    VálaszTörlés
  8. Beautiful progress! Well done :)

    VálaszTörlés