2013. február 23., szombat

Eredményhirdetés

Elérkezett a nap, mikor lehull a lepel... Vajon hány kötött és horgolt virág készült el az utóbbi hetekben?
 
Mielőtt ezt elárulom, el kell mondanom, hogy a margarétákról kiderült, hogy százszorszépek. Aztán készült még krizantén (bár az nem tavaszi virág), valamint kankalin, boglárka, és a kedvencem a nefelejcs. Azt volt a legjobb horgolni, és annyira cseles, hogy mikor már reménytelen formát vesz fel, és majdnem visszabontja az ember, kiderül, hogy mégis jó lesz.

A virágok:



Ha jól számolom, 9 darab, ezzel Hobbizomhoz megy a csomagom! Gratulálok! Légy szíves, írd meg a postai címedet a mamivonat@yahoo. se-re!

Mindenkinek köszönöm, hogy velem játszott, és igazán megtisztelő, hogy annyira szorgalmas kötő-horgolónak néztek, amilyen távolról sem vagyok :D.

Szép hétvégét!

Fidike

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nagyon boldog vagyok!!! :) Nem szoktam nyerni, így ez egy igazán nagy meglepetés volt! Az elkészült virágok nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy játszottál velünk! Megkaptam az e-mailedet.

      Törlés
  2. Háááát... szorgalmasabb is lehettél volna :(
    Köszi a játékot! :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek, és csatlakozom az előttem szólóhoz, Szorgalmasabb is lehettél volna :-))))

    VálaszTörlés
  4. Igen, szánom-bánom, hogy csak ennyi sikerült!:)

    VálaszTörlés