2014. március 10., hétfő

Ajándékok

Amikor kinyitottam a Majától megrendelt csomagot, ezt láttam (egyből két apró figyelmesség, de ez még nem minden:):


Az igazi meglepetés az volt, amikor a selyempapírt kibontva - a megrendelt és kifizetett mintán és fonalakon kívül - még egy plusz (ingyen!) mintát és apró virágcharmokat is találtam!



Nagyon szépen köszönöm, Maja! Már van is egy tervem ezzel a képecskével.


A kedves csomag ritkán jár egyedül. Bea önzetlenül felajánlott nekem egy szép mintát. A tőle érkezett boríték is gyanúsan púpos volt, nézzétek, milyen cukiságokat rejtett!


Papivonat lecsapott a pingvinre (Ismeritek a Madagaszkár pingvinjeit?), a két gyereké lett az édesség, nekem az jutott, amit szerettem volna, ez a csodaszép kis szütyő:




Mind a négy darab nagyon igényes, aprólékos, kézzel készített munka.  Igazán telitalálat volt, nagyon örülünk nekik, Bea! Köszönjük szépen!

Na, szóval indulhat a hét!

Fidike

6 megjegyzés:

  1. Oooh, fantastic goodies!!! I love Angela from The Snowflower Diaries. She will look beautiful when finished :) The pouch is fabulous & the penguin is so cute. Don't you love receiving post like this??? :)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom a kész alkotásokat! :)
    A szűtyóke pedig tökéletes! Nagyon-nagyon... :)))

    VálaszTörlés
  3. Oh what a wonderful package you received. Great little pouch and penguin in it.
    I love the Snowflower Diaries designs. Hvae fun stitching Angela.

    VálaszTörlés
  4. Oooooh! Köszönöm, hogy köszönted és annak külön örülök, hogy a pingvin egy kedves emléket idéző kabala lett.

    VálaszTörlés
  5. Such lovely gifts !! You are so lucky :)

    VálaszTörlés