2014. augusztus 12., kedd

Kötött nyári top


  Ritkán dőlök be emailben küldött fonalreklámnak, de májusban ez történt. A Drops Design egyik nyári mintájához ajánlottak fonalat. És mivel pont szerettem volna kötni egy egyszerű nyári felsőt, egyből meg is rendeltem a fonalat és elkezdtem kötni.  

  Det änder sällan, att jag köper garn efter att jag har fått reklam via e-posten, men det har hänt i våras. Det var ett garn som man skulle kunna sticka upp till en sommartop från Drops design. Jag ville ändå sticka något somrigt, så jag har beställt garnet och började sticka.
 

  Fentről lefelé, körben kötött viszonylag egyszerű minta, oldalt egy kis csipkebetéttel.
  Részletek a ravelryn itt.

  Det är en uppifrån ner stickat mönster, ganska enkelt, med lite spets på båda sidorna.
  Detaljerna finns här på ravelry.


  Tetszik az egyszerűsége, az elenganciája. A húgomnak jobban állt, mint nekem (ő van a képeken), az övé lett. Kis változtatással (a vállpántoknak közelebb kell majd lenniük egymáshoz) szeretném majd megkötni magamnak is. 

  Jag tycker om att det är så enkelt och elegant. Det passade bättre min sister än mig (det är hon som syns på bilderna), så hon har fått den. Men lite justeringar (axelremmen ska vara närmare varandra) kommer jag att sticka upp den till mig igen!


  Az ingyenes minta magyarul itt található.

  Gratismönstret är kan ni hitta här.

  Nézzetek szét Majánál is!

  Szép hetet!

  Ha en bra vecka!


  Fidike

8 megjegyzés:

  1. Beautiful knitting :) I thought she is you :))
    Hugs

    VálaszTörlés
  2. Topmodell ist sehr interessant. Und du hast passenden Hintergrund für Topaufnahmen gefunden, in Farben.
    LG Rita

    VálaszTörlés
  3. Vilken underbar färg! Gillar också hålmönstret i sidan. Den blev verkligen toppenfin!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Tényleg nagyon csinos a tesódon :)

    VálaszTörlés
  5. Ügyes! Valaki pedig nagyon csinos benne!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki és tetszik a minta is.

    VálaszTörlés
  7. Oh, that's some beautiful knitting. And a wonderful thread colour.

    VálaszTörlés