2015. január 30., péntek

Santa Sack Swap


  Néhányan talán emlékeztek rá, hogy volt pár titkos karácsonyi projektem.

  A Santa Sack Swap nevű csereberében vettem részt, amire még június elején fel kellett íratkozni. A résztvevőket párokba rendezte Cheryll, a szervező. A párok felvették egymással a kapcsolatot és megtudakolták, milyen ajándéknak örülne a másik. A kikötés egy karácsonyi zokni vagy tasak és minimum öt, zömmel saját készítésű ajándék volt.

  Az én csomagom mostanra ért ide, de nem is csoda, mert Dél-Afrikából kellett elhoznia a rénszarvasoknak, ami ugye nem a szomszédban van.




Már a csomagolópapír elvarázsolt, hát még, amit rejtett...


Életem első karácsonyi zoknija:


Horgolt virágok és tűpárna


Szappan és horgolt kéztörlő


Üdvözlőkártyák, dísz, mágneses könyvjelző (nagyon praktikus, ezt használom épp)


Kézzel varrt cuki angyalkák és szalag


Még több dísz, dél-afrikai szegők és egy piros víziló, ami már be is költözött a mosókonyhánkba


Gyöngyös gömbök


És egy kötött sál!
Thank you very much, Lee-Anne!

  Én november végén adtam fel a csomagot, és kb. velem egyszerre kapta meg a párom. Itt csak az sk ajándékokat mutatom, volt még a csomagban édesség, dísz, szalag, és egyéb apróságok.

Mutassam őket egyesével? Na, jó!



Skandináv mintával díszítet karácsonyi zokni, a minta innen, a betűk innen és innen.



Kötött szívecske, minta a ravelryn.



Zsebkendőtartó, elkészítési útmutató itt.


Keresztszemes képeslap - a szív alakú ablakhoz mézeskalácsformát rajzoltam körbe a piros anyagon, a zöld képeslapon már gyárilag ki volt vágva az ovális nyílás.

Kiscsizmás hűtőmágnes

A két utolsó keresztszemes minta a World of Cross Stitching tavaly karácsonyi számában jelent meg.

Az Assisi-könyvjelzőt pedig már mutattam

Nagyon nagy élmény volt résztvenni ebben a csereberében! Ezúton is köszönöm a szervezőnek! Thank you, Cheryll!

Mindenkinek szép hétvégét kívánok!
Fidike


5 megjegyzés:

  1. Csodás ajándékokat küldtél és kaptál! Jó sokáig vándoroltak ezek is! :)
    Szép hétvégét Nektek is! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gazdag ajándéközön. Az általad készítettek szebbek(csúnya dolog ez, mármint a minősítés). Én nem feltétlenül ajándékot küldök, inkább felhasználható alapanyagokat. De nézni jó ezt a sok mindenfélét!

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat kaptál. És ezek tuti nem mindennaposak. És gyönyörű dolgokat készítettél. Klassz ez az ajándékozás.

    VálaszTörlés
  4. All these gifts are just wonderful. Both of you must have been thrilled when unpacking each other's package.

    VálaszTörlés