2016. december 30., péntek

2016 dióhéjban


  Holnap szilveszter, gondoltam, számot vetek a kézimunka-évemmel.

  A szokásos kollázs helyett most inkább minden kategórióból még egyszer megmutatom a legkedvesebbet.



Varrás kategóriában a zászlós pulcsi lett a legjobb. A nyakrész sokszor kifog rajtam, de ezzel elégedett vagyok. Szerencsére nemcsak én.:)




Hímeztem mást is készre (köszi a keresztrejtvényes samplert, Palkó:). 
A nyertes keresztszemes kategóriában a képes ABC, ami eddigi legnagyobb munkám, négy és fél évig tartott elkészíteni.




Kötött kategóriában ez a csíkos pulcsi nyert. Kényelmes, praktikus és nagyon színes. Szeretem hordani, és a csíkozása miatt előnyös a körte alkatúaknak.




Horgolásban ez a roppant egyszerű kaktusz nyert. Általa sikerült legyőznöm az amigurumival kacsolatos gátlásaimat. Nem is olyan ördöngős. Ezzel a technikával készült Mária, József és Jézus is, akiket az előző bejegyzésben mutattam.


Egyéb kategóriában indul az a sok-sok kötött, horgolt, nemezelt és szőtt alkotás, amelyet a továbbképzésre készítettem. Nyertes nincs (dehogynincs, én), nem tudok választani. Hálás vagyok, hogy ennyi mindent tanulhatok, tapasztalhatok meg. 

Vidám szilvesztert kívánok nektek. Köszönöm, hogy az idén is olvastatok, hozzám-szóltatok!

Jövőre ugyanitt!

Rita



9 megjegyzés:

  1. Deine Favoritwerke finde ich auch sehr schön und gelungen. Da echte Kakteen sind nicht meine Lieblingspfalnzen, finde ich das Gehäkelte ganz lustig.
    Treffen wir uns weiter hier!

    VálaszTörlés
  2. Rita: So many lovely items to see, love the sweaters, the cactus is wonderful.

    Happy New Year
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Jó kis dolgok születtek idén is nàlad.B.U.É.K!

    VálaszTörlés
  4. Sok szépet alkottál, jó ötlet ez a csemegézés!
    Nekem összefoglalókra soha nem volt időm, mindig az új foglalkoztat... :)
    Áldásokban bővelkedő, boldog új évet kívánok én is Neked, és az egész Családnak!
    Szeretettel: Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Szia Rita! Nagyon boldog és kreatív 2017-es esztendőt kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  6. Neked is Rita! Fantasztikus termékeny éved volt! Kívánom, hogy az új éved is hasonló legyen! :))

    VálaszTörlés
  7. Alkotásban gazdag boldog új évet. Nekem a négyből legjobban a kötött pulcsi tetszik. Csúcsszuper!

    VálaszTörlés
  8. Happy New Year my dear friend ♥♥♥

    You've made beauties with your golden hands!

    All the best to you and to your family!

    VálaszTörlés
  9. Sehr schön, deine Favoriten in jeder Kategorie zu sehen.
    Ich wünsche dir und deiner Familie ein glückliches 2017!

    VálaszTörlés