2016. december 19., hétfő

IHSW: Mon beau sapin (1)


  Ilyen is régen volt: a hétvégén keresztszemeztem. Jutalom volt ez saját magamnak, mert pár napja kaptam meg a kötős-horgolós házi feladataimra a jegyet (megfelelt, hurrá!) plusz elkészültem egy beadandó házi dolgozattal (Anyagismeret: különböző textilek előállítása és tulajdonságai).

  Nagy kedvenc most ez a hímzés, amit még itt nem mutattam, de már egy pár hónapja elkezdtem. Lassan halad, de nem is bánom, annyira jó varrni. Pár karácsony múlva kész is!

  After a long time I have stitched this weekend again. I am taking a course to qualify as a craft teacher and I had to knit and crochet a lot (and write about is too!) in the last weeks. I got know last week that I succeed, so I was very happy and "allowed" myself to do other crafts as for my craft course.

  I have started this stitching for some months ago. It takes time but I do not mind, it is so much fun to stitch. Won´t be ready this Christmas:)!

 Előtte:


Utána:


Beához van egy kérdésem: nem emlékszel véletlenül, hány motring 987-es zöld fonal fogyott el, amikor varrtad? Kell rendelnem...

Joysze-nál is nézzetek szét!

Szép hetet!

6 megjegyzés:

  1. Gratula a megfeleltekhez!
    Szép lesz, kitartás! Bár bevallom, kicsit keresgéltem, hogy hol nőtt a hímzés, mert első blikkre nem láttam:-DD

    VálaszTörlés
  2. Kell bizony! Kettő minimum. Engem is meglepett mekkora meló.
    Uncsi is, de olvasom Te több évre tervezel Így a jó. De a végeredmény szép lesz, ne tedd el örökre. Rendkívüli hímzések közé való, szuper minta. Jó nagy lesz.
    A házi feladatokat most gyorsan letudod, naná, időre meg kell lenni. Később rengeteget fogod kamatoztatni. Szuper az egész suli!

    VálaszTörlés
  3. Lovely design, I have not done much stitching, due to Mikes illness.
    Good luck on the teaching, I could not do teaching I get to shy.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  4. Was für ein wunderschönes Projekt. Und wenn es nicht für dieses Weihnachten fertig wird, dann nächstes Jahr. Viel Spaß noch beim Sticken.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lesz, még emlékszem rá Beánál :)
    Gratulálok a sikeres "vizsgákhoz"! :)
    Áldott, béké, szép Karácsonyt kívánok Neked és Családodnak szeretettel: Ildikó

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép már most is.
    Békés, boldog karácsonyt kívánok nektek!

    VálaszTörlés