2017. július 16., vasárnap

Csillagos pizsama


Sziasztok!

Tegnapelőtt azaértünk a nyaralásból. Most még itthon is vár ránk négy hét pihenés, mielőtt elkezdődik az iskola kicsinek-nagynak.

Ma egy fiúpizsamát mutatok nektek, amit még az utazás előtti utolsó napokban varrtam. Távolról talán pöttyösnek tűnhet az anyag, de igazából fehér csillagok vannak a sötétkék alapon. A nyakát és a karlyukát sötétkék rugalmas anyaggal szegtem el.



Az eredeti hosszúujjú szabásmintát nyáriasítottam. Lezser a szabása, nőhet még bele az épp ma kilencéves nagyfiunk!
  


Szabásminta: Rudolf pizsama (Ottobre, 2009/6.)


Szép hetet nektek!

Rita

5 megjegyzés:

  1. A pizsi szuper! A srác hatalmasra nőtt!
    Milyen volt itthon? Láttad a vizes VB. megnyitóját? Szuper volt! A férjem és a stáb készítette a Budapest látképet a Citadellától. Ámultam. Szép ez a város.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tényleg hatalmas!:)
      Nagyon jó volt otthon, sokfelé jártunk, sok mindenkivel találkoztunk. A vizes VB. megnyitójáról pont lecsúsztunk, aznap jöttünk vissza. Az hazautazásunk előtt egy nappal pont a Városligetben jártunk, a Vajdahunyad váránál, de azt hittük, koncertre építették azt a hatalmas emelvényt, ami végülis a medence lett!:). A megnyitót megpróbálom visszakeresni és megnézni!

      Törlés
  2. Nézd meg, szuper! Technikailag és történelmileg egyaránt. A vízfüggönyre volt vetítve. Elképedtem.

    VálaszTörlés
  3. Welcome back Rita ♥♥


    He is such a lovely boy ♥ Pajama suits very well ♥♥

    Big hugs

    VálaszTörlés