2017. augusztus 30., szerda

Pozitív póló


   Az akkor még nyolcévesnek varrtam júniusban egy pólót. Gyorsan, még a nyaralás előtt, kerüljön be az is a bőröndbe (kevés a világos pólója, jó lesz a melegben). Nincs itthon rugalmas, bordás szegő a nyakpánthoz? Sebaj! Legyen a póló anyagából.

   Pár mosás után így nézett ki:




  Nem bírtam tovább nézni, lebontottam (ez volt a legnehezebb az egészben), és újra varrtam fehér szegővel. Ismét gyorsan, szabásminta nélkül. (A póló nyakának kerületét egy egésznek véve a szegély háromnegyed résznek felel meg.)




Határozottan jobb.




  Matematikus pólónak nevezte el, illik a kedvenc tantárgyához! (Az apjára ütött.:)




Szabásminta: Ottobre 2014/1. Railway Stripes
kb 140-es méret kicsit újragondolva


  Szép estét!

  Rita

6 megjegyzés:

  1. Rita: Beautiful sewing, so sad the neck did not work out but you came to the rescue and made a beautiful collar.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. Das T-shirt sieht jetzt ganz toll aus, viel besser als vorher. Toll gemacht, Rita.

    VálaszTörlés
  3. Tiszteletem! Én soha le nem bontanám, ami egyszer kész... inkább eldugom, hogy ne is lássam :)

    VálaszTörlés
  4. You are so accomplished on sewing Rita ♥♥♥ This t-shirt is realy cool ♥♥♥

    Have a lovely weekend

    VálaszTörlés
  5. Wow, you're such a talented seamstress! This looks great!

    VálaszTörlés