2018. március 19., hétfő

Jardin Prive: Prendre le temps


A hétvégén készre hímeztem ezt a kis mintát. Még egy éve sincs, hogy elkezdtem, szóval viszonylag keveset kellett unatkoznia a ládafiában. Bevallom, mostanában rámjött a befejezősdi, ezért hideg fejjel kikalkuláltam, a sok közül melyik hímzést van esélyem befejezni egy hétvége alatt.

  Franciául sajnos nem tudok, rákeresve a minta nevére kb. "Szánj rá időt!" a magyar fordítása. Ha nem jól értettem, nyugodtan javítsatok ki. Ha mégis az én fordításom a jó, nem nagyon tudok mit kezdeni a képpel, mert nekem a klímaváltozás jut róla az eszembe, nem pedig a kellemes időtöltés.


vászon: fehér perlicska
310-es DMC
a keresztek dupla szállal, a kontúr egy szállal

  A minta amúgy csalóka, mert első ránézésre egyszerűnek tűnik, de minden egyes kis vonalnak a helyén kell(ene) lennie, hogy stimmeljen.

  A Jardin Privé monokrón képeiből már hímeztem egyet, és még sok szép darabjuk van...

  Szép napot!

  Rita

7 megjegyzés:

  1. Det känns som fiskaren tittar på utifrån. Vackert stilrent broderi.

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem tűnik egyszerűnek. Látható, hogy nagy pontosságot igényel.
    Értelmezésem: maga az éghajlat. A meleg tenger viharos, a szél felkapja a párát és az eső máshol esik le.
    De nem csodálom, hogy a klímaváltozás jut eszedbe. Ti, fiatalok természetesnek tartjátok a problémát, evvel éltek.
    Nemrég láttam Obama és David Attemborough beszélgetését a Fehér házból. Obama érdeklődése: a világra kiterjedő változások ellen mit tehetünk?
    Nem is erről a nagyon fontos kérdésről akarok okfejteni, hanem Obama azt mesélte: a lányainak ez teljesen természetes, hogy ezzel foglalkozni kell. Jó, hogy ez is eszedbe jut erről a képről.

    VálaszTörlés
  3. Rita, das sieht ganz toll aus. Sind sehr schönes Projekt, das du fertiggestellt hast.

    VálaszTörlés
  4. Rita: I have never seen this design, I love it.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  5. Beautiful stitching on such an unusual design.

    VálaszTörlés